Jak nakupovat
1. Vyhledání plaveb
Na hlavní stránce internetového obchodu se zobrazuje přehled plaveb, které aktuálně pro zakoupení přes internetový obchod nabízíme. Plavby lze vyhledat buď procházením v jednotlivých kategoriích nebo vyhledáním v poli „Zadejte hledaný výraz“, umístěném v záhlaví. Kliknutím na jednotlivé plavby můžete shlédnout jeho bližší popis a přidat žádaný počet plaveb v dané variantě do košíku tlačítkem „Do košíku“.
2. Vložení do košíku
Vybrané plavby si kliknutím na tlačítko „Do košíku“ vložíte do Vašeho nákupního košíku. Po každém nákupu si zkontroluje, jestli máte v košíku všechno co jste chtěli a hlavně správný počet osob, dětí a plaveb.
3. Zvolení způsobu dopravy a platby
Zvolte si způsob platby, který nejvíc vyhovuje vašim požadavkům:
-
bezhotovostně prostřednictvím online platby (při dokončení objednávky budete přesměrování na Vámi zvolenou banku);
-
bezhotovostně bankovním převodem na náš účet (č.ú.: 2301764177/2010, SWIFT(BIC): FIOBCZPPXXX, IBAN: CZ6120100000002301764177, vedený u Fio banky, a.s., pobočka Děčín;
-
prostřednictvím úvěru poskytnutého třetí osobou (Twisto).
Proveďte vybraný způsob platby, který jste zvolili ve vaší objednávce. Jakmile bude platba zaevidována naším systémem, bude vám na email doručeno potvrzení o úhradě. Zakoupené lodní lístky se odesílají výhradně elektronicky na emailovou adresu, která byla zadána v objednávce. Lodní lístky stačí je už jen vytisknout, napsat na ně variabilní symbol s kódem plavby, který Vám byl zaslán v emailu a přijít na plavbu s lodními lístky a daňovým dokladem o zaplacení.
- Pokud si zakoupíte dárkové balíčky, odesílají se prostřednictvím Zásilkovny. Při volbě Zásilkovny budete vyzváni pro výběr Zásilkovny ve Vašem okolí. Váš zakoupený balíček bude na výdejní místo doručen maximálně do 7 pracovních dnů. Po odeslání objednávky a připsání peněz na náš účet Vám na email přijde Vámi zaplacená faktura. Poté Vás Zásilkovna kontaktuje prostřednictvím SMS zpráv nebo e-mailů o průběhu doručení Vaší zásilky.
4. Rekapitulace objednávky
V posledním kroku objednávky prosím zkontrolujte všechny údaje a je-li vše v pořádku, stiskněte tlačítko ,,Odeslat objednávku“. Stisknutím tlačítka „Odeslat objednávku“ souhlasíte s obchodními podmínkami.
5. Odeslání objednávky
Odesláním plaveb v košíku se začne Vaše objednávka zpracovávat. O veškerém dalším postupu budete informováni e-mailem.
6. Uplatnění lodního lístku
Existují dva typy lodních lístků:
1) Pokud jste si zakoupili lodní lístek na konkrétní datum, tak stačí v den konání plavby přijít k lodi a prokázat se daňovým dokladem nebo řádně a úplně vyplněným lodním lístkem, který jste obdrželi. Poté budete moci na palubu lodi nastoupit. Na lodním lístku musí být vyplněny všechny informace - název plavby, variabilní symbol objednávky, všechny kódy plaveb, správný počet dospělých osob a dětí, vaše celé jméno a termín plavby.
2) Pokud jste si zakoupili lodní lístek na období s platnostní, tedy bez uvedení konkrétního termínu plavby, tak prosím napište na e-mail: plavbydresden@seznam.cz nebo zavolejte na tel.: 725 933 730 a zarezervujte si vyhovující termín plavby. Při vstupu na loď je nutné se prokázat buď daňovým dokladem nebo řádně a úplně vyplněnýmlodním lístkem, který jste obdrželi. Poté budete moci na palubu lodi nastoupit. Na lodním lístku musí být vyplněny všechny informace - název plavby, variabilní symbol objednávky, všechny kódy plaveb, počet dospělých, počet dětí, vaše jméno a termín plavby.