Nejčastější dotazy
Nabízíte své plavby celoročně?
Ano, naše lodě jsou v provozu po celý rok. V zimním období jsou vnitřní prostory lodí vytápěny. Plavební řád se liší dle sezóny, aktuální program plaveb naleznete na našich webových stránkách www.labskaplavebni.cz.
Mohu zakoupené lodní lístky věnovat jiné osobě jako dárek?
Ano! Samozřejmě můžete lodní lístky darovat další osobě! Buď se prokáží při vstupu na palubu daňovým dokladem, který prokazuje zaplacení prostřednictvím e-shopu nebo řádně a úplně vyplněným lodním lístkem.
Musím si plavbu rezervovat?
1) Pokud jste si zakoupili lodní lístek na konkrétní datum, tak stačí v den konání plavby přijít k lodi a prokázat se daňovým dokladem nebo řádně a úplně vyplněným lodním lístkem, který jste obdrželi. Poté budete moci na palubu lodi nastoupit. Na lodním lístku musí být vyplněny všechny informace - název plavby, variabilní symbol objednávky, všechny kódy plaveb, správný počet dospělých osob a dětí, vaše celé jméno a termín plavby.
2) Pokud jste si zakoupili lodní lístek na období s platnostní, tedy bez uvedení konkrétního termínu plavby, tak prosím napište na e-mail: plavbydresden@seznam.cz nebo zavolejte na tel.: 725 933 730 a zarezervujte si vyhovující termín plavby. Při vstupu na loď je nutné se prokázat buď daňovým dokladem nebo řádně a úplně vyplněnýmlodním lístkem, který jste obdrželi. Poté budete moci na palubu lodi nastoupit. Na lodním lístku musí být vyplněny všechny informace - název plavby, variabilní symbol objednávky, všechny kódy plaveb, počet dospělých, počet dětí, vaše jméno a termín plavby.
Nabízíte slevu dětem, studentům a důchodcům?
U většiny plaveb je možné zakoupit levnější, dětský lístek pro děti do 10 let. Slevu pro studenty a důchodce momentálně nenabízíme.
Omylem jsem objednal špatné lodní lístky, co mám nyní udělat?
Prosím, kontaktujte naše zákaznické oddělení, email: eshop@labskaplavebni.cz, tel.: 605 974 353.
Musím lodní lístek tisknout?
Ano, buď daňový doklad nebo lodní lístek. V den konání plavby se při odbavování musíte prokázat buď daňovým dokladem nebo řádně a úplně vyplněným lodním lístkem, který jste obdrželi. Poté budete moci na palubu lodi nastoupit. Na lodním lístku musí být vyplněny všechny informace - název plavby, variabilní symbol objednávky, všechny kódy plaveb, počet dospělých, počet dětí, vaše jméno a termín plavby.
Nepřišlo mi potvrzení do emailu, co mám dělat?
Zkontrolujte složku Hromadné nebo Spam. Může se stát, že e-mail nebyl doručen. Pokud je i v těchto složkách nenajdete, kontaktujte naše zákaznické oddělení, email: eshop@labskaplavebni.cz, tel.: 605 974 353.
Nepřišly mi lodní lístky do emailu, co mám dělat?
Zkontrolujte složku Hromadné nebo Spam. Může se stát, že e-mail nebyl doručen. Pokud je i v těchto složkách nenajdete, kontaktujte naše zákaznické oddělení, email: eshop@labskaplavebni.cz, tel.: 605 974 353
Při platbě kartou by jste měli lodní lístky obdržet nejpozději do 7 dnů po zaplacení, při platbě bankovním převodem záleží na bance, kdy peníze připíše na náš účet.
Mohu vrátit, nebo vyměnit zakoupené lodní lístky?
Lodní lístky zakoupené na konkrétní termín plavby nebo konání akce se nevrací, ani nevyměňují.
Pokud jste si zakoupili lodní lístky na období s platností, tedy bez uvedení konkrétního termínu plavby, tak máte možnost do 14 dnů od zakoupení lodních lístků odstoupit od kupní smlouvy.
Kdy se mám dostavit k odbavení?
Doporučujeme dostavit se k odbavení 30 minut před začátkem plavby. Na loď je nutné se dostavit nejpozději 5 minut před odjezdem.
Umožňujete vstup na palubu zvířatům?
Zvířata mohou být přepravována pouze na trasách s dobou plavby do 1 hodiny trvání s bezpečně nasazeným náhubkem a jsou-li drženi na ktrétké sňůře vodítka.
Lze na vašich lodích kouřit?
Na všech lodích je vyhrazený venkovní prostor pro kuřáky. Všechny vnitřní prostory jsou striktně nekuřácké.
Jsou na lodích toalety?
Ano, na všech lodích jsou k dispozici dámské a pánské toalety.
Nenašli jste odpověď na vaši otázku?
Kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky (email: eshop@labskaplavebni.cz, tel.: 605 974 353)